Białystok – Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Białymstoku
Rok 2002
- wymiana podkładów drewnianych wymiana podrozjazdnic
Błonie – TRANSTOR Sp. z o.o.
Boryszew – BORYSZEW S.A.
Brzeg – Polskie Zakłady Zbożowe Brzeg S.A.
Rok 2002 – Remont bocznicy kolejowych w Strzelinie, Prudniku, Oleśnicy, Kluczborku, Wrocławiu, Opolu
- wymiana 320 sztuk podkładów drewnianych
- wymiana dwóch doborów podrozjazdnic
- regulacja torów w planie i profilu
- prace konserwacyjne
Brzeg Dolny – PCC ROKITA
Rok 2009
- wymiana trzech doborów podrozjazdnic
- wymiana 50 sztuk podkładów drewniany
Cigacice – Rockwool Polska spółka z o.o.
Rok 2011
- wymiana pojedynczych podkładów drewnianych
- naprawa przejazdu kolejowego
- wymiana szyn
Czerwieńsk – PKP CARGO – TABOR Czerwieńsk Sp. z o. o.
Rok 2011
- wymiana trzech doborów podrozjazdnic
- regeneracja elementów rozjazdowych po przez napawanie
Duninów – k/Chocianowa
Rok 2011
- wymiana 550 sztuk podkładów betonowych
Elbląg – Elektrociepłownia ELBLĄG Sp. z o.o.
Rok 2002
- regulacja toru kolejowego w planie i profilu na odcinku 350 mb
- wymiana podkładów drewnianych
Rok 2004
- regulacja toru w planie i profilu na odcinku 850 mb – podbijarką mechaniczną
Rok 2006
- remont toru i torowiska pod wyładowarkami na odcinku 250 mb
Rok 2007
- wymiana doboru podrozjazdnic
Rok 2008
- wymiana podkładów drewnianych
- podbicie w planie i profilu toru na długości 580 mb podbijarką mechaniczną
Gdynia – STOCZNIA GDYNIA S.A.
Rok 2004
- remont główny rozjazdu krzyżowego
Glinojeck
Rok 2007
- konserwacja bocznicy kolejowej o długości 19 kilometrów (okres 12 miesięcy)
Rok 2008
- konserwacja bocznicy kolejowej o długości 19 kilometrów (okres 12 miesięcy)
Gorzów Wlkp. – BERGER BAU
Rok 2008
- rewitalizacja linii kolejowej pod budowę trasy szybkiego ruch S3
Gorzów Wlkp. – PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A.
Rok 2010
- remont główny rozjazdu
Goświnowice – Polskie Młyny S.A.
Gryfino – GRYF-SKAND
Hajnówka – FURNEL S.A.
Rok 2003
- demontaż bocznicy kolejowej w ilości 6758 mb
Jarocin – Fabryka Mebli Jarocin S.A.
Jawor – Cukrownia Jawor S.A.
Kalisz – DOSSCHE Sp. z o.o.
Rok 2003
- wymiana podkładów drewnianych wraz z przytwierdzeniem wymiana doboru podrozjazdnic
Kalisz – Nestle Polska S.A.
Rok 2003
- rozbiórka układu torowego o długości 1562 mb
Karlino – PAGED KARLINO
Kędzierzyn-Koźle – PKP Przewozy Regionalne spółka z o.o.
Rok 2006
- pojedyncza wymiana podrozjazdnic prace konserwacyjne
Rok 2008
- remont główny rozjazdu
- wymiana szyn
- wymiana pojedyncza podkładów
- naprawa przejazdów kolejowych
Rok 2009
- remont główny rozjazdu
- wymiana szyn
- wymiana pojedyncza podkładów
- naprawa przejazdów kolejowych
Rok 2010
- wymiana podkładów betonowych
- wymiana podkładów drewnianych
- wymiana doboru podrozjazdnic
- wymiana pojedynczych podrozjazdnic
- regeneracja elementów rozjazdowych
Kluczbork – Polskie Młyny S.A.
Kostrzyn n/Odrą – „PKP Przewozy Regionalne” Sp. z o.o.
Rok 2007
- budowa kozła oporowego
- poprawienie prześwitu w rozjazdach
- prace konserwacyjne
Koszalin – Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o.
Rok 2007
- wymiana dwóch doborów podrozjazdnic
Rok 2008
- wymiana podkładów drewnianych
Kościan – Cukrownia Kościan S.A
Rok 2001
- remont kapitalny toru na odcinku 126 mb
- naprawa główna rozjazdu
Kwidzyń – „PZZ” w Kwidzynie Sp. z o.o.
Rok 2006
- przebudowa bocznicy kolejowej od długości 300 mb
Legnica – Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Legnicy
Rok 2004
- wymiana doboru podrozjazdnic
- wymiana podkładów drewnianych
- regulacja torów i rozjazdów w planie i profilu
Legnica – PKP CARGO S.A.
Rok 2010
- wymiana pojedyncza podkładów
- wymiana pojedyncza podrozjazdnic
- wymiana części rozjazdowych
- poprawienie torów w planie i profilu
Lidzbark Welski – „PREFABET” S.A.
Rok 2009
- wymiana 3 doborów podrozjazdnic
- wymiana 120 podkładów drewnianych
Lublin – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Rok 2009
- wymiana 300 sztuk podkładów drewnianych
Małaszewicze – PKP CARGO S.A.
Rok 2010 – remont układu torowego
- wymiana 2000 podkładów drewnianych
- wymiana podwójnego skrzyżowania toru
- wymiana dwóch zwyczajnych rozjazdów
- wymiana dwóch krzyżowych rozjazdów
Mława – PKP CARGO
Nakło n/Notecią – Polskie Młyny S.A.
Nowe Czarnowo – Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A.
Rok 2005
- remont główny pięciu rozjazdów zwyczajnych
Rok 2007
- wymiana 300 podkładów drewnianych
- budowa 7 sztuk kozłów oporowych
Nowa Sól – Fabryka Nici „ODRA” S.A.
Rok 2002
- rozbiórka bocznicy kolejowej o długości 600 mb
Oleśnica – Polskie Młyny S.A.
Olsztyn – „PKP Przewozy Regionalne” Spółka z o.o.
Rok 2006
- wymiana pojedynczych podrozjazdnic wymiana pojedynczych podkładów regulacja torów w planie i profilu
Opole – Wróblin – Polskie Młyny S.A. Ostrołęka – „SILIKATY” Ostrołęka sp. z o.o.
Rok 2002
- rozbiórka bocznicy kolejowej o długości 892 mb
Piaseczno – PZM PIASECZNO
Rok 2002
- naprawa przejazdu kolejowego
Płońsk – Polskie Młyny S.A.
Poznań – Wojskowy Zarząd Infrastruktury
Rok 2008
- kontrola techniczna wojskowych bocznic kolejowych w Poznaniu i Powidzu
Rok 2009
- kontrola techniczna wojskowych bocznic kolejowych w Krzesinach i Powidzu
- konserwacja wojskowej bocznicy kolejowej w Krzesinach
Rok 2010
- konserwacja wojskowych bocznic kolejowych w Krzesinach, Powidzu i Dolaszewie
Rok 2011
- kontrola techniczna wojskowych bocznic kolejowych w Krzesinach i Powidzu i Dolaszewie
Prudnik – Polskie Młyny S.A.
Pstrąże – Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze
Rok 2007
- wymiana 600 sztuk podkładów drewnianych na wiadukcie kolejowym
Radom – Radomskie Przedsiębiorstwo energetyki Cieplnej RADPEC S.A.
Rok 2007
- wymiana podkładów drewnianych
- regulacja torów w planie i profilu
- poprawienie prześwitów w torach i rozjazdach
- naprawa przejazdów kolejowych
Rok 2008
- wymiana podkładów drewnianych prace konserwacyjne
Rok 2010
- wymiana podkładów drewnianych
- regulacja torów w planie i profilu
- poprawienie prześwitów w torach i rozjazdach
- naprawa przejazdów kolejowych
Sochaczew – BORYSZEW S.A.
Rok 2007
- wymiana 372 podkładów betonowych wymiana 152 sztuk podkładów drewnianych regulacja torów w planie i profilu
Starachowice – STAR
Stargard Szczeciński – Cukrownia Kluczewo
Rok 2006
- wymiana trzech doborów podrozjazdnic wymiana podkładów drewniany
Rok 2007
- wymiana podkładów drewnianych
- wymiana doboru podrozjazdnic w rozjeździe krzyżowym
Rok 2008
- wymiana dwóch doborów podrozjazdnic wymiana podkładów drewnianych prace konserwacyjne
Strzelin – Polskie Młyny S.A.
Szczecin – Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście Spółka Akcyjna
Rok 2007
- wymiana płyt przejazdowych na placu ładunkowym 129 mb
Szczecin – REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Rok 2010
- konserwacja 12 wojskowych bocznic kolejowych
- przegląd techniczny 12 wojskowych bocznc kolejowych
Szymanów – Polskie Młyny S.A.
Ścinawka Średnia – „ZETKAMA” Fabryka Armatury Przemysłowej S.A.
Rok 2001
- demontaż suwnicy bramowej wraz z podtorzem
Rok 2002
- rozbiórka bocznicy kolejowej o długości 2165 mb
Świnoujście – Zarząd Morskich portów Szczecin i Świnoujście Spółka Akcyjna
Rok 2006 – remont przejazdu kolejowego:
- wymiana szyn
- wykonanie spoin termitowych
- wymiana pojedynczych podrozjazdnic
Rok 2007
- wymiana i regeneracja półzwrotnic w 5 rozjazdach kolejowych
- przełożenie szyn o długości 143 mb
Teresin – Zakład przetwórstwa Zbożowego „Szymanów” Sp. z o.o. w Teresinie
Rok 2001 – remont na terenie Młyna Warszawa Białołęka
- wymiana 600 sztuk podkładów drewnianych
- wymiana 2 doborów podrozjazdnic w rozjazdach
Rok 2002 – remont bocznicy w Szymanowie
- wymiana 300 podkładów drewnianych
- wymiana doboru podrozjazdnic
Twierdza Osowiec – REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Rok 2011
- wymiana 900 sztuk podkładów betonowych
- wymiana doboru podrozjazdnic
Ujście – HUTA SZKŁA UJŚCIE S.A.
Rok 2006
- wymiana podkładów betonowych
- wymiana podkładów drewnianych
- prace konserwacyjne
Rok 2007
- wymiana podkładów drewnianych
- prace konserwacyjne
Warszawa – EKO-ENERGO Spółka Jawna
Rok 2003
- wymiana podkładów kolejowych w ilości 200 szt.
Warszawa – „Polfa” Tarchomin
Rok 2004
- wymiana 200 sztuk podkładów drewnianych
- regulacja torów w planie i profilu
- prace konserwacyjne
Warszawa – PKP CARGO S.A.
Rok 2005 – Remont torów stacyjnych w Wyszkowie
- wymiana podkładów drewnianych
- wymiana podrozjazdnic
Rok 2007 – Remont na stacjach: Warszawa Praga, Warszawa Wschodnia Towarowa i Mława
- wymiana podkładów betonowych
- wymiana podkładów drewnianych
- wymiana przytwierdzeni w torach
- odchwaszczanie torów i rozjazdów
Warszawa – STOŁECZNE PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU OPAŁEM I MATERIAŁAMI BUDOWLANYMI
Rok 2003
- wymiana podkładów betonowych
- regulacja toru w planie i profilu
Rok 2004
- wymiana podkładów betonowych
- regulacja toru w planie i profilu
Rok 2006
- wymiana doboru podrozjazdnic
- wymiana podkładów drewnianych
- prace konserwacyjne
Warszawa – WOJSKOWY ZARZAD INFRASTRUKTURY
- konserwacja 6 wojskowych bocznic kolejowych w Warszawie, Komorowie, Barczącej, Życzynie, Radomiu
Wejherowo – Cementownia Wejherowa S.A.
Wieliszew – MPWIK Warszawa
Włocławek – PAGED Włocławek
Wrocław Sułkowice – Polskie Młyny S.A.
Wyszków – PKP CARGO WARSZAWA
Zawadówka – Operator Logistyczny Paliw Płynnych
Rok 2010
- remont kapitalny toru na odcinku 300 mb z wymianą podkładów oraz podbudowy toru montaż oświetlenia
Zbąszynek – „PKP Przewozy Regionalne” Sp. z o.o.
Rok 2008
- wymiana pojedyncza podrozjazdnic w pięciu rozjazdach prace konserwacyjne
Zwierzyń – EUROVIA POLSKA S.A.
Rok 2008
- budowa kozła oporowego
- remont przejazdów kolejowych
- wymiana pojedynczych podkładów drewnianych
- poprawa toru w planie i profilu
Żary – KRONOPOL Sp z o.o.
ROK 2002
- wymiana podkładów drewnianych 300 szt.
- uzupełnienie podsypki