Wcześniejsze realizacje

Białystok – Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Białymstoku

Rok 2002

  • wymiana podkładów drewnianych wymiana podrozjazdnic

Błonie – TRANSTOR Sp. z o.o.

Boryszew – BORYSZEW S.A.

Brzeg – Polskie Zakłady Zbożowe Brzeg S.A.

Rok 2002 – Remont bocznicy kolejowych w Strzelinie, Prudniku, Oleśnicy, Kluczborku, Wrocławiu, Opolu

  • wymiana 320 sztuk podkładów drewnianych
  • wymiana dwóch doborów podrozjazdnic
  • regulacja torów w planie i profilu
  • prace konserwacyjne

Brzeg Dolny – PCC ROKITA

Rok 2009

  • wymiana trzech doborów podrozjazdnic
  • wymiana 50 sztuk podkładów drewniany

Cigacice – Rockwool Polska spółka z o.o.

Rok 2011

  • wymiana pojedynczych podkładów drewnianych
  • naprawa przejazdu kolejowego
  • wymiana szyn

Czerwieńsk – PKP CARGO – TABOR Czerwieńsk Sp. z o. o.

Rok 2011

  • wymiana trzech doborów podrozjazdnic
  • regeneracja elementów rozjazdowych po przez napawanie

Duninów – k/Chocianowa

Rok 2011

  • wymiana 550 sztuk podkładów betonowych

Elbląg – Elektrociepłownia ELBLĄG Sp. z o.o.

Rok 2002

  • regulacja toru kolejowego w planie i profilu na odcinku 350 mb
  • wymiana podkładów drewnianych

Rok 2004

  • regulacja toru w planie i profilu na odcinku 850 mb – podbijarką mechaniczną

Rok 2006

  • remont toru i torowiska pod wyładowarkami na odcinku 250 mb

Rok 2007

  • wymiana doboru podrozjazdnic

Rok 2008

  • wymiana podkładów drewnianych
  • podbicie w planie i profilu toru na długości 580 mb podbijarką mechaniczną

Gdynia – STOCZNIA GDYNIA S.A.

Rok 2004

  • remont główny rozjazdu krzyżowego

Glinojeck

Rok 2007

  • konserwacja bocznicy kolejowej o długości 19 kilometrów (okres 12 miesięcy)

Rok 2008

  • konserwacja bocznicy kolejowej o długości 19 kilometrów (okres 12 miesięcy)

Gorzów Wlkp. – BERGER BAU

Rok 2008

  • rewitalizacja linii kolejowej pod budowę trasy szybkiego ruch S3

Gorzów Wlkp. – PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A.

Rok 2010

  • remont główny rozjazdu

Goświnowice – Polskie Młyny S.A.

Gryfino – GRYF-SKAND

Hajnówka – FURNEL S.A.

Rok 2003

  • demontaż bocznicy kolejowej w ilości 6758 mb

Jarocin – Fabryka Mebli Jarocin S.A.

Jawor – Cukrownia Jawor S.A.

Kalisz – DOSSCHE Sp. z o.o.

Rok 2003

  • wymiana podkładów drewnianych wraz z przytwierdzeniem wymiana doboru podrozjazdnic

Kalisz – Nestle Polska S.A.

Rok 2003

  • rozbiórka układu torowego o długości 1562 mb

Karlino – PAGED KARLINO

Kędzierzyn-Koźle – PKP Przewozy Regionalne spółka z o.o.

Rok 2006

  • pojedyncza wymiana podrozjazdnic prace konserwacyjne

Rok 2008

  • remont główny rozjazdu
  • wymiana szyn
  • wymiana pojedyncza podkładów
  • naprawa przejazdów kolejowych

Rok 2009

  • remont główny rozjazdu
  • wymiana szyn
  • wymiana pojedyncza podkładów
  • naprawa przejazdów kolejowych

Rok 2010

  • wymiana podkładów betonowych
  • wymiana podkładów drewnianych
  • wymiana doboru podrozjazdnic
  • wymiana pojedynczych podrozjazdnic
  • regeneracja elementów rozjazdowych

Kluczbork – Polskie Młyny S.A.

Kostrzyn n/Odrą – „PKP Przewozy Regionalne” Sp. z o.o.

Rok 2007

  • budowa kozła oporowego
  • poprawienie prześwitu w rozjazdach
  • prace konserwacyjne

Koszalin – Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o.

Rok 2007

  • wymiana dwóch doborów podrozjazdnic

Rok 2008

  • wymiana podkładów drewnianych

Kościan – Cukrownia Kościan S.A

Rok 2001

  • remont kapitalny toru na odcinku 126 mb
  • naprawa główna rozjazdu

Kwidzyń – „PZZ” w Kwidzynie Sp. z o.o.

Rok 2006

  • przebudowa bocznicy kolejowej od długości 300 mb

Legnica – Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Legnicy

Rok 2004

  • wymiana doboru podrozjazdnic
  • wymiana podkładów drewnianych
  • regulacja torów i rozjazdów w planie i profilu

Legnica – PKP CARGO S.A.

Rok 2010

  • wymiana pojedyncza podkładów
  • wymiana pojedyncza podrozjazdnic
  • wymiana części rozjazdowych
  • poprawienie torów w planie i profilu

Lidzbark Welski – „PREFABET” S.A.

Rok 2009

  • wymiana 3 doborów podrozjazdnic
  • wymiana 120 podkładów drewnianych

Lublin – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

Rok 2009

  • wymiana 300 sztuk podkładów drewnianych

Małaszewicze – PKP CARGO S.A.

Rok 2010 – remont układu torowego

  • wymiana 2000 podkładów drewnianych
  • wymiana podwójnego skrzyżowania toru
  • wymiana dwóch zwyczajnych rozjazdów
  • wymiana dwóch krzyżowych rozjazdów

Mława – PKP CARGO

Nakło n/Notecią – Polskie Młyny S.A.

Nowe Czarnowo – Zespół Elektrowni Dolna Odra S.A.

Rok 2005

  • remont główny pięciu rozjazdów zwyczajnych

Rok 2007

  • wymiana 300 podkładów drewnianych
  • budowa 7 sztuk kozłów oporowych

Nowa Sól – Fabryka Nici „ODRA” S.A.

Rok 2002

  • rozbiórka bocznicy kolejowej o długości 600 mb

Oleśnica – Polskie Młyny S.A.

Olsztyn – „PKP Przewozy Regionalne” Spółka z o.o.

Rok 2006

  • wymiana pojedynczych podrozjazdnic wymiana pojedynczych podkładów regulacja torów w planie i profilu

Opole – Wróblin – Polskie Młyny S.A. Ostrołęka – „SILIKATY” Ostrołęka sp. z o.o.

Rok 2002

  • rozbiórka bocznicy kolejowej o długości 892 mb

Piaseczno – PZM PIASECZNO

Rok 2002

  • naprawa przejazdu kolejowego

Płońsk – Polskie Młyny S.A.

Poznań – Wojskowy Zarząd Infrastruktury

Rok 2008

  • kontrola techniczna wojskowych bocznic kolejowych w Poznaniu i Powidzu

Rok 2009

  • kontrola techniczna wojskowych bocznic kolejowych w Krzesinach i Powidzu
  • konserwacja wojskowej bocznicy kolejowej w Krzesinach

Rok 2010

  • konserwacja wojskowych bocznic kolejowych w Krzesinach, Powidzu i Dolaszewie

Rok 2011

  • kontrola techniczna wojskowych bocznic kolejowych w Krzesinach i Powidzu i Dolaszewie

Prudnik – Polskie Młyny S.A.

Pstrąże – Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze

Rok 2007

  • wymiana 600 sztuk podkładów drewnianych na wiadukcie kolejowym

Radom – Radomskie Przedsiębiorstwo energetyki Cieplnej RADPEC S.A.

Rok 2007

  • wymiana podkładów drewnianych
  • regulacja torów w planie i profilu
  • poprawienie prześwitów w torach i rozjazdach
  • naprawa przejazdów kolejowych

Rok 2008

  • wymiana podkładów drewnianych prace konserwacyjne

Rok 2010

  • wymiana podkładów drewnianych
  • regulacja torów w planie i profilu
  • poprawienie prześwitów w torach i rozjazdach
  • naprawa przejazdów kolejowych

Sochaczew – BORYSZEW S.A.

Rok 2007

  • wymiana 372 podkładów betonowych wymiana 152 sztuk podkładów drewnianych regulacja torów w planie i profilu

Starachowice – STAR

Stargard Szczeciński – Cukrownia Kluczewo

Rok 2006

  • wymiana trzech doborów podrozjazdnic wymiana podkładów drewniany

Rok 2007

  • wymiana podkładów drewnianych
  • wymiana doboru podrozjazdnic w rozjeździe krzyżowym

Rok 2008

  • wymiana dwóch doborów podrozjazdnic wymiana podkładów drewnianych prace konserwacyjne

Strzelin – Polskie Młyny S.A.

Szczecin – Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście Spółka Akcyjna

Rok 2007

  • wymiana płyt przejazdowych na placu ładunkowym 129 mb

Szczecin – REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY

Rok 2010

  • konserwacja 12 wojskowych bocznic kolejowych
  • przegląd techniczny 12 wojskowych bocznc kolejowych

Szymanów – Polskie Młyny S.A.

Ścinawka Średnia – „ZETKAMA” Fabryka Armatury Przemysłowej S.A.

Rok 2001

  • demontaż suwnicy bramowej wraz z podtorzem

Rok 2002

  • rozbiórka bocznicy kolejowej o długości 2165 mb

Świnoujście – Zarząd Morskich portów Szczecin i Świnoujście Spółka Akcyjna

Rok 2006 – remont przejazdu kolejowego:

  • wymiana szyn
  • wykonanie spoin termitowych
  • wymiana pojedynczych podrozjazdnic

Rok 2007

  • wymiana i regeneracja półzwrotnic w 5 rozjazdach kolejowych
  • przełożenie szyn o długości 143 mb

Teresin – Zakład przetwórstwa Zbożowego „Szymanów” Sp. z o.o. w Teresinie

Rok 2001 – remont na terenie Młyna Warszawa Białołęka

  • wymiana 600 sztuk podkładów drewnianych
  • wymiana 2 doborów podrozjazdnic w rozjazdach

Rok 2002 – remont bocznicy w Szymanowie

  • wymiana 300 podkładów drewnianych
  • wymiana doboru podrozjazdnic

Twierdza Osowiec – REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY

Rok 2011

  • wymiana 900 sztuk podkładów betonowych
  • wymiana doboru podrozjazdnic

Ujście – HUTA SZKŁA UJŚCIE S.A.

Rok 2006

  • wymiana podkładów betonowych
  • wymiana podkładów drewnianych
  • prace konserwacyjne

Rok 2007

  • wymiana podkładów drewnianych
  • prace konserwacyjne

Warszawa – EKO-ENERGO Spółka Jawna

Rok 2003

  • wymiana podkładów kolejowych w ilości 200 szt.

Warszawa – „Polfa” Tarchomin

Rok 2004

  • wymiana 200 sztuk podkładów drewnianych
  • regulacja torów w planie i profilu
  • prace konserwacyjne

Warszawa – PKP CARGO S.A.

Rok 2005 – Remont torów stacyjnych w Wyszkowie

  • wymiana podkładów drewnianych
  • wymiana podrozjazdnic

Rok 2007 – Remont na stacjach: Warszawa Praga, Warszawa Wschodnia Towarowa i Mława

  • wymiana podkładów betonowych
  • wymiana podkładów drewnianych
  • wymiana przytwierdzeni w torach
  • odchwaszczanie torów i rozjazdów

Warszawa – STOŁECZNE PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU OPAŁEM I MATERIAŁAMI BUDOWLANYMI

Rok 2003

  • wymiana podkładów betonowych
  • regulacja toru w planie i profilu

Rok 2004

  • wymiana podkładów betonowych
  • regulacja toru w planie i profilu

Rok 2006

  • wymiana doboru podrozjazdnic
  • wymiana podkładów drewnianych
  • prace konserwacyjne

Warszawa – WOJSKOWY ZARZAD INFRASTRUKTURY

  • konserwacja 6 wojskowych bocznic kolejowych w Warszawie, Komorowie, Barczącej, Życzynie, Radomiu

Wejherowo – Cementownia Wejherowa S.A.

Wieliszew – MPWIK Warszawa

Włocławek – PAGED Włocławek

Wrocław Sułkowice – Polskie Młyny S.A.

Wyszków – PKP CARGO WARSZAWA

Zawadówka – Operator Logistyczny Paliw Płynnych

Rok 2010

  • remont kapitalny toru na odcinku 300 mb z wymianą podkładów oraz podbudowy toru montaż oświetlenia

Zbąszynek – „PKP Przewozy Regionalne” Sp. z o.o.

Rok 2008

  • wymiana pojedyncza podrozjazdnic w pięciu rozjazdach prace konserwacyjne

Zwierzyń – EUROVIA POLSKA S.A.

Rok 2008

  • budowa kozła oporowego
  • remont przejazdów kolejowych
  • wymiana pojedynczych podkładów drewnianych
  • poprawa toru w planie i profilu

Żary – KRONOPOL Sp z o.o.

ROK 2002

  • wymiana podkładów drewnianych 300 szt.
  • uzupełnienie podsypki